رواية مقابر الأحياء
ديستوبيا خيال علمي تدور في مستقبل قريب تكشف سياسات عالمية خطيرة أدت إلى ظهور نظام عالمي جديد بشروط جديدة
” رواية مقابر الاحياء للكاتب ضياء الدين خليفة “
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكي
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكي
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكي
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكي
4 تعليقات
تم التعليق علي بواسطة 0 إبلاغ اساءة)
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكيتم التعليق علي بواسطة 0 إبلاغ اساءة)
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكيتم التعليق علي بواسطة 0 إبلاغ اساءة)
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكيتم التعليق علي بواسطة 0 إبلاغ اساءة)
السلام عليكم حضرتك انا اسمي جنة عندي ١٠ سنين انا بقرأ من وانا عندي ٧ سنين وقرأت كتب كتيرة جدا.. اولا حضرتك الراوية جميلة جدا وعجبتني بس للأسف النهاية احبطتني عشان مكنتش اتوقع ان الجد يحيي هيموت وان رغد هتموت وانا بتأثر جدا من النهايات الحزينة وبحب النهايات السعيدة وكنت اتمني بعد مجهودك ده كله تبقي النهاية سعيدة.. بس بعيدا عن كده الرواية عظيمة ربنا يوفقك انت كاتب شاطر وذكياضافة تعليق
نحن نحرص على خصوصيتك: هذا العنوان البريدي لن يتم استخدامه لغير إرسال التنبيهات.